Nachtje doorhalen in Den Bosch..

Zoals ik gisteren al vermeldde had ik wel een leuke avond. Ik belandde in de Ushi Wawa waar het nogal leeg stond helaas, kwam wel Steven Exterkate tegen die ik al ken sinds de basisschool en die man was in vorm haha. Net een kleine vorm van ‘the Rock’ was die man geworden! Nou ja, dus even ouwehoeren met hem en aangezien ik al om kwart voor drie in de stad was moest ik snel kiezen om nog ergens binnen te komen. Dat is waar ik gisteren ben gebleven trouwens. Ik ben dus vervolgens met hem en zijn maten naar het Plein 79 geweest waar ik vrij snel Floris, een collega van Edje tegenkwam en echt de avond fijn van start ging. Dus even in het rokershok me voorstellen aan alle maten van Floris en kwam er al vrij snel achter dat die man een mooie borrel naar binnen had gewerkt, extreem fijne vent dat het is! Hij liep bijna de hele avond met een groen masker rond waarmee hij iedereen de stuipen op het lijf joeg. Anyway het was dus een fijne avond die van start ging met meteen een goede sfeer. De muziek was heerlijk en na een paar uurtjes gedanst en gesjanst te hebben ben ik naar buiten gelopen waar ik uitgenodigd werd voor een afterparty door twee vriendelijke dames. Ik eerst mijn fiets halen en nog wat over straat gebanjerd en wat gepraat met jan en alleman die ik tegenkwam om vervolgens aanhangend bij een scooter naar de watertoren bij de Zuid-Willemsvaart te scheuren. Al snel zagen we daar een gezelschap van zo’n 8 man lopen en daar sloten we dan ook geduldig bij aan. We kwamen er direct achter dat we nog 200 meter van de locatie van de afterparty waren dus dat was meteen goed nieuws vangen! Nou bleek dus dat de dame, die woonde in het appartement, echt een super chille woonkamer had met een paar oud uitziende leren fauteuils die echt meer dan comfortabel zaten. Verder was iedereen lekker zijn eigen ding aan het doen en kwamen er zo nu en dan weer wat andere mensen binnengelopen. Ik was continu met verschillende mensen in gesprek over de meest uiteenlopende onderwerpen. Het vloog van filosofie naar muziek, naar feesten en films, naar Sziget en Tomorrowland, naar drugs en alcohol, naar openheid en vertrouwen, naar ambities en toekomstidealen, naar studies en creativiteit, en uiteindelijk was ik ergens tussenin uiteraard flink de lul omdat ik met 28 jaar de oudste van het gezelschap bleek te zijn en ook nog eens niet half zo feestend door het leven te gaan als ik dacht. Oh mijn god wat een geweldige verhalen heb ik gehoord deze nacht, over belevenissen tijdens Sziget en verhalen van Carnaval tot Rock Wechter en Lowlands. Daarnaast ook gewoon het leven dat deze inspirerend open mensen leiden naast hun dagelijkse bestaan was opzienbarend te noemen en zeker een stimulans om wat zaken voortaan net iets anders aan te pakken. Dank jullie wel voor de gezelligheid, de verhalen en het ellendige geduld dat je nodig hebt om mij te accepteren binnen een groep en vervolgens de dartel monologen mag aanhoren. Respect daarvoor haha!

Geef een reactie

