Afbeelding

Een van de leukste barvrouwen van Den Bosch; Joy!!

IMG_5810

IMG_5805Een van de leukste barvrouwen van Den Bosch; Joy!!

Ik was in de Carroussel en ging even gezellig op de foto met Joy, een geweldig spontante meid die achter de bar staat en me regelmatig van drank voorziet.. Gelukkig is het niet altijd super veel waardoor ik niet compleet van de wereld de tent verlaat. Nee, tegenwoordig doe ik het prima met twee glazen ‘Quarante y trés’ en een paar blikjes Red Bull.. Ja dan is mijn avond best compleet haha. en natuurlijk een aantal sigaretten voor de nodige Nicotine waar het lichaam op de dansvloer wel behoefte aan heeft.. Ja het was een leuke avond, heb het altijd naar mijn zin in de Carroussel, zijn altijd wel een aantal gezellige dames die in zijn voor een dansje. En ja, als je een dansje met me waagt heb ik het wel naar mijn zin haha. Nou beste lezers, haha wat is dat raar om te zeggen.. Dit was het weer even 😉

Geef een reactie

