Afbeelding

Gestrand in het “Park Plaza Victoria” te Amsterdam..

Okay, ik ben maar weer eens even onderweg gegaan voor een goede avond vertier, vermaak en ambiance. Heb het treintje naar Amsterdam genomen en zit nu in het dichtstbijzijnde mooi uitziende hotel dat ik kon vinden. Het Park Plaza, best wel aan hoor dit. Ziet er dikke prima uit en het personeel is zeer vriendelijk. Uiteraard zit het vlakbij het station en is alles en iedereen internationaal ingesteld of georienteerd. Ik zit naast een Brit en wat andere buitenlanders die gezellig over allerlei zaken zitten te ouwehoeren en zo te horen hier al een aantal dagen of weken zijn en zeker weten vaste gasten zijn hier. Echt een goede sfeer en een heerlijke bar. Zit uiteraard weer aan de ‘Quarante y trés’ zoals altijd en dacht ik ga maar weer eens een nieuwe post op mijn blog neerzetten. Helemaal vanwege het feit dat deze bar er echt onwijs dol uitziet. Ik werk in het Mercure hotel in Rosmalen en die bar ziet er goed uit maar is echt niks in vergelijking met deze pracht en praal. Daarnaast zitten de krukken zelfs zwaar relaxed haha, ik hang hier nog wel even lekker achter de bar. Met mijn laptop erbij even fijn het een en ander wegtikken. Kom straks weer terug, nu even genieten haha

Geef een reactie

