Afbeelding

Tennis enzo..

Tennis enzo..

Ja hoor! Het is weer even geleden dat ik hier een stukje tekst neer heb gezet, het spijt me luitjes.. Of eigenlijk ook totaal niet haha, ik ben heerlijk druk geweest met van alles en nog wat en heb er simpelweg geen tijd voor vrij kunnen maken of misschien ook wel willen maken. Dit omdat het schrijven van een blog toch echt wel een pc of laptop vereist want op een iPad of iPhone een stuk tekst typen van mijn normale lengte is niet echt aan te raden. Toch vind ik het wel echt leuk om hier weer te zijn, wat kleine verhalen delen met jullie allemaal!

Zoals altijd ben ik veel en veels té laat! Deze foto is namelijk van vorige week zondag, dat was me het dagje wel zeg hahahahaa.. Echt een van de beste of misschien wel allerbeste dagen tenniscompetitie die ik mee heb gemaakt en dat zijn er redelijk wat aangezien ik al een jaartje of 22 op de baan vertoef. Vorige week mochten we aantreden tegen Goirle, deze club staat wel bekend om zijn gezelligheid. Gebeurt echt letterlijk van alles en was ook niet verbaasd toen twee jaar terug na de dubbel mijn tegenstander meteen een joint aanstak haha, gewoon doen wat je wil toch! Anyway ik was voor het eerst in mijn leven op tijd op de club (11 uur ‘s-morgens) en niet eens de laatste van mijn team! Haha dat gebeurt niet vaak, gisteren was het bijvoorbeeld zo dat ik een klein beetje te laat was (half uurtje) en de enige wedstrijd die ik in de wintercompetitie mee deed moest ik uitspelen in Eindhoven en wandelde ik daar het clubhuis twee uur té laat binnen..

Terug naar Goirle, vanaf het moment dat ik aan kwam lopen met de mannen om onze tegenstanders op te zoeken wist ik al dat het een zwaar mooie dag zou worden. We moesten namelijk spelen tegen het team dat 5 jaar geleden nog een kampioens wedstrijd speelde tegen 4 maatjes van me van de Schutskamp en zij 4-2 winst nodig hadden en de Schutskamp 3-3 voor het kampioenschap, en uiteraard won Goirle met 4-2 anders had een van die mannen ook niet nog de wedstrijduitslagen van die legendarische dag in zijn persoonlijke administratie zitten hahahahaa.. En ja, ik heb over die befaamde dag verschillende verhalen gehoord en zoals het gaat met verhalen is de ene nog bizarder dan de andere. Om een klein beeld te krijgen, het team van Goirle waar ik tegen moest had 9 man waarvan er 4 geblesseerd waren. Maar deze waren er ALLE vier gewoon bij! Dat is nog eens een goede team-spirit, heb ik echt respect voor aangezien de meeste geblesseerde toch zeker wel hun eigen weg zoeken en al helemaal niet naar hun ‘gezellige amateur tennisteam’ gaan zitten kijken of aanmoedigen. Ik hou van deze uitzonderingen en het begon meteen al goed.. Ouwehoeren was het grootste onderwerp van de dag en vanaf het eerste moment lachte ik me al scheef met die mannen.. Al helemaal toen bleek dat ik tegen Rob moest spelen, befaamd en bekend om zijn eindeloze gelul en zijn voetbal weetjes.. Ja hoor, dat zou nog wel is een lange pot kunnen worden. En dat werd het ook! Ik ben nog nooit zo lang bezig geweest om met 1-6 3-6 eraf geslagen te worden hahahaa… Toen Rob op 3-5 stond in de 2e set en zelf mocht serveren voor de winst zette ik hem op 0-40 en na een stuk of 5 matchpoints voor hem en 15 deuces later mocht hij de game en wedstrijd hebben. Nou ja, hebben hebben hij heeft er potverdorie wel hard voor moeten knokken want na de wissel op 2-5 duurde die 2 luttele games een minuut of 20!! En hij kreeg last van een hongerklop dus het was een dubbeltje op zijn zijde maar ik was tevreden met het resultaat.. Ik had best een lekkere pot gespeeld en de score kan me geen ene reet schelen zolang ik het maar naar mijn zin heb en dat had ik! Verdomme wat was het een fijne zondag, naast de heerlijke omstandigheden van het weer was het gewoon een topdag.. Die uiteraard goed afgesloten diende te worden en dit ging natuurlijk op de bekende stijl van Goirle, met de zilveren schalen vol met friet en nog belangrijker; chicken wings en kleine spicy drumsticks.. Uiteraard lag de schaal verder nog vol met de standaard bitter garnituur maar het gaat puur en enkel om die twee gefrituurde goddelijk gekruide stukjes kip waarvan de botjes tegenwoordig netjes in een schaal gaan maar een paar jaar geleden alles nog het dak op vloog haha.. Ik had de mannen beloofd om een stukje tekst erover te schrijven maar zoals altijd ben ik wat zweverig en onnavolgbaar in mijn afspraken dus ben ik een week té laat. Mannen ik heb echt van jullie en jullie bijbehorende gezelschap van kids en dames genoten!! Kijk er nu al naar uit om volgend jaar weer tegen jullie te spelen.. Ja dat wordt me het dagje wel weer, en zo zie je maar.. Je maakt het leven zo leuk als je zelf wilt en kan, en ik wil het héél leuk hebben en kan het ook nog eens! Dat zijn toch gewoon twee prachtige strontvliegen in een klap kapot geslagen lijkt me zo.. Ik weet niet alle namen meer, logisch natuurlijk het waren er teveel maar toch persoonlijk bedankt voor de gezellige dag!

En aan degene die zoiets hebben van what the fuck lul je nu weer met je tenniscompetitie.. Schrijf is wat anders zoals wat je voor de rest hebt meegemaakt in de weken waar we niks van je zagen op je blog.. Ja dat komt er ook weer aan, geduld geduld 😉 zit namelijk al 3 weken zonder mijn iPhone en het is goddelijk leven al zeg ik het zelf, alleen afspreken via Facebook privé berichten en verder nooit en te nimmer mijn telefoon uit mijn broekzak trekken om gebeld te worden, iemand te bellen of eindeloos naar whatsapp en andere zooi te zitten staren waar je toch niks mee opschiet.. Ja het is echt dikke prima, heb wat nummers van de mensen die er wel echt toe doen en die ik ook wel moet kunnen contacteren gewoon opgeschreven in mijn ‘moleskin’ boekje en kan toch altijd wel van iemand een telefoon lenen om te bellen…. Ok ik ga even de zon in en schrijf jullie later, tabee!!

Geef een reactie

